Kupino aplikácia
Zadarmo v Google Play
Udržateľnosť a ekológia môžu byť v kozmetickom priemysle väčšou výzvou ako v móde. Švédska značka Oriflame dbá na udržateľnosť už niekoľko rokov. Zameriava sa na vytváranie produktov, ktoré sú sociálne, eticky a environmentálne zodpovedné. Prečítajte si, čo všetko Oriflame pre udržateľnosť robí.
Užite si sprchu bez pocitu viny. Produkty rady Love Nature, Discover Kamchatka a Costa Rica sú plne biologicky rozložiteľné a pri ich použití sa nemusíte báť, že budete škodiť prírode a vodným systémom. Rovnako tak sú rozložiteľné všetky materiály použité v obrúskoch, maskách a odličovacích tampónoch. Nevyhadzujte ich preto do záchodu, ale do koša. Rozložia sa a nebudú mať negatívny dopad na životné prostredie.
Plastové mikročastice ohrozujú naše oceány, a tým aj nás. Tieto malé čiastočky je veľmi ťažké odfiltrovať a často končia v žalúdkoch rýb alebo iných zvierat. Oriflame preto používa len prírodné peelingy, ktoré obsahujú napríklad semienka maku, škrupiny mandlí, olivové zvyšky a soľ.
Najlepší odpad je žiadny odpad. V duchu tohto hesla sa švédska značka rozhodla znižovať celkové množstvo produktových obalov. V roku 2018 až 99 percent ich výrobného odpadu neputovalo na skládky, ale na recykláciu. Pre plastové tuby a fľaštičky využíva Oriflame obaly s vyšším obsahom recyklovaného plastu (PCR). Do roku 2025 si dali za cieľ, aby až 75 percent všetkých obalov bolo recyklovateľných, znovu použiteľných alebo rozložiteľných.
TIP: Napadlo vám, že sa prázdne fľaštičky od kozmetických produktov dajú využiť na skladovanie maličkostí v domácnosti? Využite ich.
Od roku 2010 sa švédskemu výrobcovi kozmetiky podarilo znížiť emisie o 36 percent. Spoločnosť tiež investuje do udržateľných zdrojov energie a uvádza, že 100 percent ich spotrebovanej elektriny sa vyrába v solárnych, veterných alebo vodných elektrárňach. Oriflame sa zameriava aj na lepšiu prepravu, snaží sa znižovať využívanie leteckej dopravy a lokálne sklady presúva bližšie ku globálnym distribučným centrám.
Obľúbený Oriflame katalóg si už niekoľko rokov môžete prehliadať online, a chrániť tak naše lesy. Podľa štatistík si cez internet švédsku kozmetiku objednáva drvivá väčšina zákazníkov – až 96 percent. Papierovým katalógom tak čoskoro možno úplne odzvoní.
Prehliadnite si aktuálny katalóg Oriflame a ďalšie obľúbené kozmetické značky ako Avon alebo Mary Kay.