1. Kupino.sk
  2. Články
  3. Oriflame znižuje emisie, obmedzuje obaly a ponúka rozložiteľné produkty

Oriflame znižuje emisie, obmedzuje obaly a ponúka rozložiteľné produkty

Oriflame znižuje emisie, obmedzuje obaly a ponúka rozložiteľné produkty

Zdieľať:

Udržateľnosť a ekológia môžu byť v kozmetickom priemysle väčšou výzvou ako v móde. Švédska značka Oriflame dbá na udržateľnosť už niekoľko rokov. Zameriava sa na vytváranie produktov, ktoré sú sociálne, eticky a environmentálne zodpovedné. Prečítajte si, čo všetko Oriflame pre udržateľnosť robí.

1. Biologicky rozložiteľné šampóny a sprchové gély Oriflame

Užite si sprchu bez pocitu viny. Produkty rady Love Nature, Discover Kamchatka a Costa Rica sú plne biologicky rozložiteľné a pri ich použití sa nemusíte báť, že budete škodiť prírode a vodným systémom. Rovnako tak sú rozložiteľné všetky materiály použité v obrúskoch, maskách a odličovacích tampónoch. Nevyhadzujte ich preto do záchodu, ale do koša. Rozložia sa a nebudú mať negatívny dopad na životné prostredie.

2. Peelingy Oriflame bez plastových mikročastíc

Plastové mikročastice ohrozujú naše oceány, a tým aj nás. Tieto malé čiastočky je veľmi ťažké odfiltrovať a často končia v žalúdkoch rýb alebo iných zvierat. Oriflame preto používa len prírodné peelingy, ktoré obsahujú napríklad semienka maku, škrupiny mandlí, olivové zvyšky a soľ.

3. Menej je viac – kozmetika Oriflame obmedzuje obaly produktov

Najlepší odpad je žiadny odpad. V duchu tohto hesla sa švédska značka rozhodla znižovať celkové množstvo produktových obalov. V roku 2018 až 99 percent ich výrobného odpadu neputovalo na skládky, ale na recykláciu. Pre plastové tuby a fľaštičky využíva Oriflame obaly s vyšším obsahom recyklovaného plastu (PCR). Do roku 2025 si dali za cieľ, aby až 75 percent všetkých obalov bolo recyklovateľných, znovu použiteľných alebo rozložiteľných.

TIP: Napadlo vám, že sa prázdne fľaštičky od kozmetických produktov dajú využiť na skladovanie maličkostí v domácnosti? Využite ich.

4. Ochrana klímy – zníženie emisií o 36 percent

Od roku 2010 sa švédskemu výrobcovi kozmetiky podarilo znížiť emisie o 36 percent. Spoločnosť tiež investuje do udržateľných zdrojov energie a uvádza, že 100 percent ich spotrebovanej elektriny sa vyrába v solárnych, veterných alebo vodných elektrárňach. Oriflame sa zameriava aj na lepšiu prepravu, snaží sa znižovať využívanie leteckej dopravy a lokálne sklady presúva bližšie ku globálnym distribučným centrám.

5. Katalóg Oriflame online

Obľúbený Oriflame katalóg si už niekoľko rokov môžete prehliadať online, a chrániť tak naše lesy. Podľa štatistík si cez internet švédsku kozmetiku objednáva drvivá väčšina zákazníkov – až 96 percent. Papierovým katalógom tak čoskoro možno úplne odzvoní.

Prehliadnite si aktuálny katalóg Oriflame a ďalšie obľúbené kozmetické značky ako Avon alebo Mary Kay.

Zdieľať:

Aktuálne letáky

Billa leták online –⁠ aktuálny od stredy
Billa aktuálny leták - Akcia na Tatranské maslo
Billa
Billa leták online –⁠ aktuálny od stredy
Metro leták online –⁠ aktuálna ponuka
Metro akciový leták - Maloobchod
Metro
Metro leták online –⁠ aktuálna ponuka
Kaufland leták aktuálny + budúci týždeň
Kaufland leták Čadca
Kaufland
Kaufland leták aktuálny + budúci týždeň
Lidl leták od pondelka online
Lidl online leták - Akcia na včelí med kvetový
Lidl
Lidl leták od pondelka online
OBI leták –⁠ aktuálny + nový
OBI leták - Usporiadaný domov
OBI
OBI leták –⁠ aktuálny + nový
101 drogerie leták aktuálny + budúci týždeň
101 drogerie aktuálny leták - Akcia na detské plienky Pampers
101 drogerie
101 drogerie leták aktuálny + budúci týždeň
Tesco aktuálny leták + budúci týždeň
Tesco aktuálny leták - Hypermarket
Tesco
Tesco aktuálny leták + budúci týždeň
dm drogerie leták na tento týždeň
dm drogerie markt Journal
dm drogerie
dm drogerie leták na tento týždeň
COOP Jednota leták aktuálny + budúci týždeň
Coop Jednota akciový leták - Akcia na Pivo Kelt
COOP Jednota
COOP Jednota leták aktuálny + budúci týždeň
Jysk leták aktuálny + budúci týždeň
Jysk aktuálny leták - Výpredaj
Jysk
Jysk leták aktuálny + budúci týždeň