1. Kupino.sk
  2. Články
  3. Oriflame znižuje emisie, obmedzuje obaly a ponúka rozložiteľné produkty

Oriflame znižuje emisie, obmedzuje obaly a ponúka rozložiteľné produkty

Udržateľnosť a ekológia môžu byť v kozmetickom priemysle väčšou výzvou ako v móde. Švédska značka Oriflame dbá na udržateľnosť už niekoľko rokov. Zameriava sa na vytváranie produktov, ktoré sú sociálne, eticky a environmentálne zodpovedné. Prečítajte si, čo všetko Oriflame pre udržateľnosť robí.

1. Biologicky rozložiteľné šampóny a sprchové gély Oriflame

Užite si sprchu bez pocitu viny. Produkty rady Love Nature, Discover Kamchatka a Costa Rica sú plne biologicky rozložiteľné a pri ich použití sa nemusíte báť, že budete škodiť prírode a vodným systémom. Rovnako tak sú rozložiteľné všetky materiály použité v obrúskoch, maskách a odličovacích tampónoch. Nevyhadzujte ich preto do záchodu, ale do koša. Rozložia sa a nebudú mať negatívny dopad na životné prostredie.

2. Peelingy Oriflame bez plastových mikročastíc

Plastové mikročastice ohrozujú naše oceány, a tým aj nás. Tieto malé čiastočky je veľmi ťažké odfiltrovať a často končia v žalúdkoch rýb alebo iných zvierat. Oriflame preto používa len prírodné peelingy, ktoré obsahujú napríklad semienka maku, škrupiny mandlí, olivové zvyšky a soľ.

3. Menej je viac – kozmetika Oriflame obmedzuje obaly produktov

Najlepší odpad je žiadny odpad. V duchu tohto hesla sa švédska značka rozhodla znižovať celkové množstvo produktových obalov. V roku 2018 až 99 percent ich výrobného odpadu neputovalo na skládky, ale na recykláciu. Pre plastové tuby a fľaštičky využíva Oriflame obaly s vyšším obsahom recyklovaného plastu (PCR). Do roku 2025 si dali za cieľ, aby až 75 percent všetkých obalov bolo recyklovateľných, znovu použiteľných alebo rozložiteľných.

TIP: Napadlo vám, že sa prázdne fľaštičky od kozmetických produktov dajú využiť na skladovanie maličkostí v domácnosti? Využite ich.

4. Ochrana klímy – zníženie emisií o 36 percent

Od roku 2010 sa švédskemu výrobcovi kozmetiky podarilo znížiť emisie o 36 percent. Spoločnosť tiež investuje do udržateľných zdrojov energie a uvádza, že 100 percent ich spotrebovanej elektriny sa vyrába v solárnych, veterných alebo vodných elektrárňach. Oriflame sa zameriava aj na lepšiu prepravu, snaží sa znižovať využívanie leteckej dopravy a lokálne sklady presúva bližšie ku globálnym distribučným centrám.

5. Katalóg Oriflame online

Obľúbený Oriflame katalóg si už niekoľko rokov môžete prehliadať online, a chrániť tak naše lesy. Podľa štatistík si cez internet švédsku kozmetiku objednáva drvivá väčšina zákazníkov – až 96 percent. Papierovým katalógom tak čoskoro možno úplne odzvoní.

Prehliadnite si aktuálny katalóg Oriflame a ďalšie obľúbené kozmetické značky ako Avon alebo Mary Kay.

Aktuálne letáky

COOP Jednota leták
COOP Jednota leták
Dráčik katalóg
Dráčik katalóg
Lidl leták
Lidl leták
Billa leták
Billa leták
101 Drogerie leták
101 Drogerie leták
Tesco leták
Tesco leták
Kaufland leták
Kaufland leták
Jysk leták
Jysk leták
OBI leták
OBI leták
Metro leták
Metro leták